onsdag 17. september 2008

Ny dag, nye muligheter : D

Teknisk sett er det en ny dag. Klokka er over midnatt. Så nye muligheter. Jeg er helt klar for å kaste de bort : D 

Hva bedriver så jeg denne natten? Hah, det er så tragisk at jeg ikke egentlig har lyst til å blogge om det en gang. Menmen, er vel ingen grunn til å ikke gjøre det, så noen kan få glede av det hvertfall. Om du som leser dette har skadefryd, da. Og ler av elendige historier. Ja, jeg er depressiv i natt, blir sånn av og til. Om du leser litt av det jeg skriver, venner du deg nok til det.

Tingen er at jeg feiler veldig hardt med jenter. Spesielt en jente akkurat nå, som jeg er redd jeg kan ha ødelagt ting med. Kanskje det bare er paranoia, jeg er flink til å være paranoid når det kommer til slikt. 

Noe annet jeg er flink til, er å lyve. Gjør det så ofte at jeg ikke tenker over det en gang, bare for å gjøre en situasjon enklere for meg. Kanskje det er derfor jeg feiler med jenter? "vær ærlig" er rådet man får, men det er jeg dårlig på å følge. Prøver akkurat nå, så kanskje det går. Eller kanskje ikke? Får dere vel vite i en senere blogg. 

Når vi først snakker om "senere". Det er så mye man gjør "senere". Angrer, f.eks. Angrer jeg på noe? Mye, egentlig. Nei, faktisk ikke. Nå løy jeg igjen. Det er mye man skulle tro jeg angret på, men jeg gjør det ikke. Har gjort mye feil, men jeg gjorde det, og jeg liker meg sånn jeg er. Skulle bare ønske jeg kunne vise andre det oftere. Innesluttet, er man? Javisst! 

Ingen kommentarer: