fredag 17. oktober 2008

Fredag

Endelig fredag. Skulle ønske jeg kunne si det. Men annenhver fredag er litt verste dagen i uka for meg, tragisk nok. Skole fra halv ni til kvart over tre er ikke spesielt ille, men det er den mest stressende og kjedelige likevel. Spesielt når de andre fredagene er så utrolig deilige i forhold, blir kjempefrustrerende med de fredagene som ikke er digge.

Det er rart med det. Menmen, jeg overlever jo. Er glad i helgene mine, jeg. Selv om jeg har starta å like hverdagene mer og mer nå også. Mest takket være diverse folk jeg har blitt bedre kjent med nå, Synne, Jeanette, Christiane, Christiane og sånn. Glad for det, de er koselige mennesker.

Sånn ellers har jeg lite å si nå. Følte for å skrive litt, ganske enkelt. Har engelsktime, er fremføringer, og folk er virkelig ikke gode i engelsk her... Vondt å høre på, så bare konser på å skrive litt. Nå er det om Sørafrika. Javel. Presentasjon om det vi har hørt fem ganger i tre forskjellige fag. Hurra. Bare hold kjeft, vi vet det alt. >_>

Min presentasjon? Har om Japan og blandede kulturer der, med noen folk. Jeg har om engelsk i Japan. Har ikke trengt å gjøre så mye, kan nok til en presentasjon i hodet. Funker greit. Menmen. Forhåpentligvis har jeg noe interessant å prate om her en gang snart eller noe ja det tror vi på selvsagt.

Ingen kommentarer: